Enerjisa’dan Yurt Dışında Deneyim Fırsatı

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Yurtdışı Deneyim Fırsatı Sunuyor

Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ, yabancı ortaklarından E.ON’un iştiraki Bayernwerk ile iş birliği yaparak Türkiye’deki mavi yakalı çalışanlarına yurtdışında deneyim kazanma fırsatı sunuyor. Bu pilot proje, kariyer gelişiminin yanı sıra kültürel etkileşim ve bilgi paylaşımı açısından da önemli bir köprü olacak.

Proje, iş gücünü güçlendirmeye, sektörel yetkinlikleri artırmaya ve uluslararası iş birliklerini derinleştirmeye yönelik stratejik vizyonun bir parçası olarak hayata geçirilmektedir. Proje kapsamında geliştirilen yaklaşımlar, kurumlar arası bilgi akışını teşvik ederken, uzun vadede sektörel dönüşüm ve sürdürülebilir gelişim açısından da önemli fırsatlar sunmaktadır. Başlangıç aşamasında 20 çalışanla uygulanmaya başlanan projede, ilerleyen süreçte daha fazla çalışanın dahil edilmesi hedeflenmektedir.

Projenin imza törenine Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Oğuzhan Özsürekci, Enerjisa Enerji CFO’su Philipp Ulbrich, İnsan, Kültür ve İdari İşler Direktörü Işılay Yüksel Eratay ve İnsan, Kültür ve Gelişim Grup Müdürü Sinem Yorulmaz gibi isimler katılmıştır. Bayernwerk’i temsilen ise İnsan ve Kültür Genel Müdür Yardımcısı Albert Zettl, Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi Başkanı Dr. Julia Luxi, İş Sağlığı, Güvenliği ve Çevre Politikaları Başkanı Arman Bedikian ve İnsan Kaynakları Müdürü Dr. Stefan Burghard yer almıştır.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Oğuzhan Özsürekci, “Proje çalışma arkadaşlarımızın Almanya’da görev almasıyla sınırlı değil. Programa katılmaya hak kazanan ekip arkadaşlarımız uluslararası bir çalışma ortamında uygulamalı deneyim kazanarak hem profesyonel hem de kültürel anlamda gelişim gösterecekler. Edindikleri tecrübeleri ve iyi uygulamaları Türkiye’ye taşıyarak sektörün gelişimine katkı sunacaklar. Böylelikle Türk enerji sektörünün yetkinlik haritasının genişlemesine destek olacaklar” dedi.

Özsürekci ayrıca, projenin kapsayıcılık ve gönüllülük kültürü gibi temel değerleri desteklediğini belirterek, “Tesis ettiğimiz iş birliği ile iki şirket arasında sadece teknik değil, sosyal gelişimi de ön planda tutmayı hedefliyoruz. Kültürler arası etkileşimi artıran bu iş birliğinin, daha bütünleşik ve yetkin bir iş gücüne ulaşma yolunda önemli bir adım olduğuna yürekten inanıyorum. Enerjisa Dağıtım Şirketleri olarak çalışma arkadaşlarımıza yeni bir vizyon kazandırmayı ve sektöre uzun vadeli sürdürülebilir değerler katmayı hedefliyoruz” diye konuştu. – İSTANBUL

Related Posts

Gözler Resmi Gazete’de: Parasını faize yatıracaklar dikkat

Türkiye’de mevduat ve fonlara uygulanan stopaj oranlarının tekrar belirlenmesine son iki gün kaldı. Son yapılan düzenlemeyle stopajlarda artışa gidilmişti. 30 Nisan’a kadar yeni stopaj oranlarının açıklanması bekleniyor.

Gemiler, dünyanın her köşesinde TÜRKSAT’ın gözetiminde

TÜRKSAT, denizcilikte güvenliği ve izleme kabiliyetini en üst seviyeye taşıyan Gemilerin Uzak Mesafeden Tanımlanması ve İzlenmesi (LRIT) Sistemi ile Türkiye ve dünya denizlerinin güvenliğini sağlıyor.

Fırsatçılara dev ceza: 1.5 milyar TL

İlk yardım ekipmanlarından çadıra, deprem çantasından ihtiyaç malzemelerine kadar deprem döneminde fahiş fiyat artışı yapan işletmeler tek tek tespit ediliyor. Ticaret Bakanlığı, usulsüzlük tespiti yapılan 1079 ürünün her birine 1.4 milyon lira ceza verirse toplam 1.5 milyar liralık ceza kesilebilir.

ABD Başkanı Donald Trump’tan Çin’e karşı sert sözler!

ABD Başkanı Trump basın mensuplarının gündeme ilişkin sorularını yanıtladı. Trump, Çin’den “önemli bir şey” almadıkları sürece tarifeleri düşürmeyeceklerini söyledi.

Konya’da don felaketi: Kiraz ve meyve bahçeleri büyük zarar gördü

TZOB Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, Konya Akşehir’de don nedeniyle meyve ağaçlarında yüzde 90’a varan zarar meydana geldiğini belirterek, üreticinin desteklenmesi çağrısında bulundu. Özellikle badem, ceviz, kayısı ve kiraz bahçeleri ağır hasar aldı.

İstanbul depremleri sonrası e-ticarette afet ürünlerine talep patladı

İstanbul’da yaşanan depremlerin ardından deprem çantası, çadır, powerbank ve yağmurluk satışları fırladı. Online alışverişte afet ürünlerine talep yüzde 400’e varan artış gösterdi, çadır siparişleri ise 5,5 kat yükseldi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir